Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

REVIEW: Specifics Γαλάκτωμα Καθαρισμού για Μικτό-Λιπαρό Δέρμα

Γεια σας! Σήμερα, θα κάνω ένα review για το γαλάκτωμα καθαρισμού της σειράς Specifics, από την εταιρεία Seventeen. Θα σας πω την ειλικρινή μου (φυσικά!) γνώμη για το προϊόν, πως δούλεψε με το δικό μου δέρμα (ξηρό προς κανονικό), την τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!





Το προϊόν

Συγκεκριμένα, είναι ένα γαλάκτωμα καθαρισμού με οξέα φρούτων και εκχυλίσματα Kiwi. Υπόσχεται πως δεν ερεθίζει την επιδερμίδα, ότι κάνει βαθύ καθαρισμό, αφήνοντας ένα βελούδινο δέρμα, χωρίς λιπαρότητα. Έχει λεπτόρρευστη υφή.


Υφή του προϊόντος 


Πως το χρησιμοποιώ

Το βάζω σε όλο μου το πρόσωπο (ακόμα και στα μάτια) και με κυκλικές κινήσεις κάνω μασάζ σε όλο το πρόσωπο και πολύ, πολύ απαλά στην περιοχή των ματιών. Έπειτα, αφαιρώ το προϊόν και το μακιγιάζ μου με ένα βαμβάκι ή ένα πολύ απαλό χαρτομάντηλο. Βάζω πρώτα μία στρώση σε όλο μου το πρόσωπο, κάνω μασάζ, αφαιρώ με βαμβάκι/χαρτομάντηλο και ακολουθώ με μία πιο λεπτή στρώση, για να φύγουν όλα τα υπολείμματα makeup. 

Η γνώμη μου 

Καταρχάς, ανήκει στην κατηγορία των οικονομικών γαλακτωμάτων καθαρισμού. Κάνει πολύ καλή δουλειά στο να αφαιρεί ανεμπόδιστα το μακιγιάζ. Με ένα μέγεθος περίπου ενός μικρού φουντουκιού έχω ξεβάψει όλο μου το πρόσωπο, και μάλιστα πολύ αποτελεσματικά. Αν και δεν γράφει ότι είναι για τα μάτια, εγω το χρησιμοποιώ και εκεί, για ευκολία χρόνου. Αφαιρεί τέλεια σκιές, μολύβια ματιών, υγρά eyeliner, αλλά με τη μάσκαρα δεν κάνει καμία απολύτως δουλειά. Επίσης, μετά από δύο στρώσεις, μένουν ελάχιστα υπολείμματα στο βαμβάκι όταν χρησιμοποιώ το toner μου μετά.

Τι κάνει από αυτά που υπόσχεται

Θετικά (+)
- Δεν ερεθίζει το δέρμα (ούτε τα μάτια)
- Αφήνει το δέρμα βελούδινο και εξαιρετικά απαλό
- Δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας στο δέρμα, μάλιστα το προστατεύει από το να εμφανίσει λιπαρότητα

Αρνητικά (-)
- Δεν καθαρίζει βαθιά




Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε

Η τιμή του είναι στα 5,85 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Gallerie de Beaute.

Σε ποιες επιδερμίδες θα το πρότεινα

Απευθύνεται σε μικτό-λιπαρό δέρμα, αλλά εγώ που έχω ξηρό προς κανονικό θα το πρότεινα σε όλες τις επιδερμίδες. Αφαιρεί πολύ καλά το βαρύ μακιγιάζ, οπότε άμα είστε κάποιος που βάφεται πολύ θα το βολευτείτε σίγουρα. Για τις πιο λιπαρές επιδερμίδες δεν ξέρω άμα όντως θα σας αφαιρέσει εντελώς αποτελεσματικά την λιπαρότητα, αλλά όπως και να έχει αυτή την δουλειά θα έπρεπε να την κάνουν το toner, το καθαριστικό προσώπου και η ενυδατική σας. Δεν περιμένω τα πάντα από ένα γαλάκτωμα καθαρισμού.


Αυτά! Ελπίζω να σας άρεσε το review μου, γράψτε μου τη γνώμη σας από κάτω εάν θέλετε και θα τα πούμε στο επόμενο ποστ. Μέχρι τότε, φιλάκια πολλά!

Κωνσταντίνα