Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

Συμβουλές για την Εξεταστική!

Το σημερινό ποστ θα αφορά τους αγαπημένους μου φοιτητές! Είμαι και εγώ μία από αυτούς (και σε μία πολύ δύσκολη σχολή κιόλας!) και όπως είναι φυσικό, έχω και εγώ πολύ άγχος για την εξεταστική μου! Οπότε, αποφάσισα να το βγάλω από μέσα μου και να σας γράψω για αυτό!

Παραδόσεις
Καταρχάς, δεν έχει σημασία άμα δεν άνοιξες βιβλίο όλο το εξάμηνο. Είμαστε έξυπνα παιδιά εμείς τα ελληνόπουλα και ξέρουμε πως να μάθουμε κάτι δύσκολο και πολύ αποτελεσματικά και πολύ γρήγορα! Εγώ προσωπικά, πάντα πηγαίνω στα μαθήματα, οπότε και τίποτα να μην διαβάσω όλο το εξάμηνο, σίγουρα κάτι μου έχει μείνει από τις παραδόσεις!

Συμφοιτητές
Υπάρχουν σίγουρα κάποια άτομα στη σχολή που είναι πιο καλά από εσένα σε κάποια μαθήματα! Όπως και εσύ είσαι πολύ καλός/καλή σε κάποια που εκείνοι δεν είναι καλοί! Μπορείτε λοιπόν να βοηθήσετε ο ένας τον άλλο, σε όποιο μάθημα έχετε πρόβλημα και πιστεύετε ότι δεν θα τα πάτε και τόσο καλά. Εκτός του ότι το κλίμα συνεργασίας θα είναι ευχάριστο και πιο οικείο, θα γλυτώσεις και χρήματα καθώς δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάποιο ιδιαίτερο!

Εργασίες
Πολλά μαθήματα βάζουν μεγάλες εργασίες (είτε ομαδικές είτε ατομικές) που οφείλεις να τις παραδώσεις την ημέρα που γράφεις το μάθημα (ή την προηγούμενη). Όπως καταλαβαίνεις, το καλύτερο είναι να την έχεις τελειώσει από πριν, για να έχεις χρόνο να διαβάσεις για το μάθημα! Αν και συνήθως οι εξαμηνιαίες εργασίες σου μαθαίνουν πολλά για το μάθημα και το περιεχόμενό του, οπότε δεν θα έχεις και τόσο πρόβλημα στην κατανόηση των θεμάτων στην εξέταση!

Καθηγητές
Το ξέρω ότι μερικοί καθηγητές είναι πολύ σνομπ και δεν δέχονται να σε βοηθήσουν, που να τους παρακαλάς γονατιστός κλαίγοντας. Κάποιοι όμως είναι σίγουρα λίγο πιο συνεργάσιμοι. Εκμεταλλεύσου τις ώρες γραφείου/αποριών, πήγαινε διαβασμένος και ρώτα τους ακόμα και το πιο ασήμαντο πράγμα για το μάθημα. Εάν δουν ότι ενδιαφέρεσαι, μπορεί να σε βοηθήσουν πολύ περισσότερο απ' ότι νομίζεις στις γνώσεις σου για το αντικείμενο!

Βοηθοί
Εάν το μάθημα έχει έναν απαράδεκτο καθηγητή, βρες τους βοηθούς του μαθήματος (άμα έχει). Οι βοηθοί είναι συνήθως απόφοιτοι της σχολής σου, έχουν πολύ καλή εμπειρία από τον καθηγητή και είστε πιο κοντά ηλικιακά. Οπότε, η συνεννόηση μεταξύ σας θα πρέπει να είναι παιχνιδάκι! Επίσης, επειδή καταλαβαίνουν απόλυτα την κατάστασή σου, μπορούν να σου δώσουν πολύτιμες συμβουλές διαβάσματος, ακόμα και ψυχολογίας! Έχω βρει κάποιους βοηθούς διαμάντια, που χωρίς αυτούς δεν ξέρω πως θα πέρναγα κάποια μαθήματα!

Αυτά! Ελπίζω να βοήθησα κάποιους από εσάς και πάνω απ' όλα εύχομαι καλή επιτυχία! Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα