Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Sunsilk Co-Creations Conditioner (Πλούσιος Όγκος)

Γεια σας! Την Κυριακή παρευρέθηκα σε ένα Coffee Break (Greek Beauty Bloggers), στο καφέ Pure Bliss, στην Αθήνα! Πήγα με τις βαλίτσες μου, καθώς μετά έφευγα για τα Χανιά, αλλά γνώρισα κοπέλες που παρακολουθώ τα blogs τους και κάποιες που δεν τα παρακολουθούσα, αλλά από τώρα θα ξεκινήσω! Ήταν υπέροχα, θέλω να ευχαριστήσω τα κορίτσια για αυτό το όμορφο απόγευμα!




Λοιπόν! Κάθε φορά που πάω στην Αθήνα χρησιμοποιώ αυτό το conditioner. Τα λόγια μου είναι περιττά για αυτό το προϊόν. Έχω μπούκλες, οι οποίες τείνουν να "πέφτουν" από το βάρος τους και να μην έχουν αυτή τη ζωντάνια που θα έπρεπε. Όποτε το χρησιμοποιώ, βλέπω εμφανή αποτελέσματα! Καταρχάς, μπορώ να το μυρίσω ακόμα και μετά από 2 μέρες στα μαλλιά μου (γενικότερα, προσπαθώ να μην χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα styling στα μαλλιά μου, ίσως για αυτό). Δίνει στα μαλλιά μου μία φρεσκάδα και μία λάμψη που δεν έχει καταφέρει κανένα άλλο conditioner να κάνει για μένα.




Η ποσότητά του είναι στα 200 ml και η τιμή του (λογικά) γύρω στα 3-4 ευρώ (η μαμά μου το είχε αγοράσει). Το κακό του είναι ότι τελειώνει γρήγορα, για όλες εμάς που έχουμε πολύ μαλλί, αλλά είναι τόσο ωραίο προϊόν που πραγματικά θα σας πρότεινα να το δοκιμάσετε, εάν αναζητάτε όγκο! Μάλιστα, σκέφτομαι να πάρω και το σαμπουάν... 



Εσείς, έχετε δοκιμάσει αυτό ή κάποιο άλλο conditioner από αυτή τη σειρά; Ίσως κάποιο σαμπουάν; Πείτε μου τη γνώμη σας!

Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα