Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

March Favorites! Αγαπημένα Μαρτίου!

Γεια σας! Σήμερα σε αυτό το βίντεο (που πάλι άργησα να το κάνω ανάρτηση εδώ στο blog) θα σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα Μαρτίου. 




Όσες διαβάζετε το blog μου όμως, έχετε αποκλειστικότητα και σε φωτογραφίες των προϊόντων!

1) Giordani Gold, Makeup Base, Oriflame



Μία εκπληκτική βάση για το μακιγιάζ σας! Κοστίζει 13,95 ευρώ και θα την βρείτε εδώ!

2) EverLasting Foundation, Oriflame, in Fair Nude


Ένα foundation μέτριας κάλυψης, το οποίο σίγουρα μπορείτε να το "χτίσετε" και να έχετε μία πολύ ικανοποιητική κάλυψη! Η τιμή του είναι 18 ευρώ (άουτς, προτείνω να το πάρετε όταν το έχει σε προσφορά, εγώ το πήρα 9 ευρώ, μισή τιμή!) και μπορείτε να το βρείτε εδώ!

3) Glamorous Compact Powder, in 02



Μία εκπληκτική πούδρα, δεν έχω λόγια! Μου κόστισε 5 ευρώ εδώ στα Χανιά (από το Funky Fish στο Παλιό Λιμάνι). Άμα την βρείτε να την δοκιμάσετε οπωσδήποτε!

4) Oriflame, Carbon Black, Kajal Eyeliner


Το χρησιμοποιώ για να τονίσω την πάνω μου εσωτερική γραμμή, έτσι ώστε να φαίνονται πιο πυκνές οι βλεφαρίδες. Η τιμή του είναι στα 10 ευρώ (αλλά και πάλι σας προτείνω να το αγοράσετε όταν το έχει σε προσφορά) και μπορείτε να το βρείτε εδώ!

5) Victoria Silk Touch, Eye Liner, Brown


Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αυτό που θα πω, αλλά είναι από τα καλύτερα μολύβια που έχω δοκιμάσει! Είναι σταθερό, το χρώμα του πολύ έντονο και η τιμή του; Μόλις 1 ευρουλάκι από τα Jumbo!

6) Baolishi Color, Longlasting Lipgloss, in 59


Εκτός από το καταπληκτικό του χρώμα (έντονο φούξια), έχει πολύ καλή διάρκεια! Μου κόστισε ένα ευρώ από το Τιτάν, στο Αιγάλεω (να 'ναι καλά η Νατάσα!).

7) Syoss, Dry Shampoo, Anti-Grease


Πολύ καλό ξηρό σαμπουάν, εκτός από την απορρόφηση της λιπαρότητας, δίνει και εξαιρετικό όγκο στα μαλλιά! Η τιμή του είναι στα 5 ευρώ στα Hondos Center.

8) Japanese Cherry Blossom, Fine Fragance Mist, Bath & Body Works


Το τελειότερο ανοιξιάτικο άρωμα! Ένα μεγάλο μπόνους είναι η ποσότητά του (236 ml!). Μου το έκαναν δώρο, άμα θέλετε να τα παραγγείλετε, μπορείτε να το βρείτε εδώ!


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου όσον αφορά τα προϊόντα ομορφιάς αυτού του μήνα! Ελπίζω να σας αρέσαν!

Ποιο απ' όλα σας άρεσε πιο πολύ; Έχετε δοκιμάσει κάποιο;

Μέχρι το επόμενο ποστ, από μένα, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα