Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

HAUL! (e-pharm.gr, Lovie, Τιτάν, 1 euro store)

Γεια σας! Ελπίζω όλες να είστε καλά και να ανυπομονείτε για το Πάσχα όσο εγώ, καθώς θα πάω 2 εβδομάδες στην Αγγλία να δω την αδερφή μου! Όταν επιστρέψω, θα σας έχω και άλλο haul από εκεί! Πάμε να δούμε τι πήρα από την Αθήνα όμως!


Τι αγόρασα

http://www.e-pharm.gr/
- Avene Clean-Ac Creme 40ml (11,20 ευρώ)
- Frezyderm Ac-Norm Polyvalent Mousse Active Foam Plus 150ml*2(!) (14,98 ευρώ)
Apivita express beauty βερύκοκο 2x8 ml (2,24 ευρώ)
- Apivita Lip care Cocoa Butter SPF20 (3,01 ευρώ)

Lovie
- Niobe Πινέλο φουντωτό για blending (μάτια) (3,00 ευρώ)
- Niobe Πινέλο λοξά κοφτό (κοψίματα/ρουζ) (3,00 ευρώ)
- Lovie lipstick, in 64 (2 ευρώ)
- Lovie double eyeshadow, in 133 (1,21 ευρώ)
- Lovie nail polish, in No 128 (1,50 ευρώ)

Τιτάν (όλα κόστιζαν 1 ευρώ το καθένα!)
- Amy's Long Last Lipstick, in 126
Amy's Long Last Lipstick, in 117
- Baolishi Lipstick, in 16
- Baolishi shine liquid lip gloss, in 70
- Glamorous, Lip Liner (Orange), No46
- Glamorous Eye Pencil (turquoise), No18
- Amy's Eye Liner Pencil (white), in 03
- Glamorous Eyebrow Pencil*2, in 02
- July Rose παλέτα με τρία ρουζ
- Baolishi eyeshadows (mini palette), in 02
- July Rose eyeshadow palette

1 euro store (όλα κόστιζαν 1 ευρώ το καθένα!)
- ElinaMed, Body Milk, Aloe Vera
- Βραχιολάκι μαύρο με δοντάκια
- Yolizul Fashion nail polish, in 465
- Συμπιεστές σωληναρίων

Αυτά! Τώρα συμμαζεύομαι για να πάρω και από την Αγγλία πραγματάκια (αν και θα έχω περιορισμένο βάρος βαλίτσας, μόνο 15 κιλά για 2 εβδομάδες!), τα οποία φυσικά θα σας τα δείξω και αυτά! 

Ποιο απ' όλα σας άρεσε; Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Πείτε μου τη γνώμη σας!

Μέχρι το επόμενο ποστ, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα