Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

A Night Out! (Get Ready With Me!) Ετοιμαστείτε μαζί μου!

Γεια σας! Ελπίζω όλες να είστε καλά! Εγώ είμαι λίγο αγχωμένη, καθώς τη Δευτέρα στις 15 θα γίνω 22 ετών! Δεν ξέρω γιατί, αλλά με προβληματίζει αυτό το νούμερο αρκετά μπορώ να πω. Λοιπόν, σήμερα θα σας δείξω πως βάφτηκα για να βγω έξω με τους φίλους μου. Ελπίζω να σας αρέσει!




Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα (με τη σειρά) είναι τα εξής:

Πρόσωπο:
- Oriflame, Giordani Gold Makeup Base
- Essence, Stay All Day Foundation, in 20 Soft Nude
- Oriflame, Everlasting Foundation, in Fair Nude (Ανάμιξα τα δύο foundations για να πετύχω την τέλεια απόχρωση για μένα! ~  I mixed the two foundations to get the perfect shade for me!)
- Lovie Concealer in Light (κάτω από τα μάτια ~ under the eyes)
- H&M Concealer, in 17. Soft Nougat (ατέλειες ~ imperfections)
- Glamorous, Eyebrow Pencil, in 02
- Glamorous Compact Powder in 02
- Yolizul Fashion Bronzer
- Vanity D' Jonna Blush, in 1
- Victoria Slik Touch shimmery pink eyeshadow as a cheek-highlighter

Μάτια:
- Essence, I love Stage eyeshadow base
- Seventeen Color To Go Eyeshadow Set No 4 Brown
- EasyOne lunar eyeshadow in 06 (black with silver)
- H&M Eyeshadow Palette, Divine Eyeshadows (inner corner highlight)
- Oriflame, Wonder Lash Waterproof Mascara

Χείλη:
- Mineral Cosmetics Lipstick in 17
- Joey New York Lip Gloss in Romantic

Μαλλιά:
- L'Oreal Elvive Extraordinary Oil
- Cien hairspray Volume, Firm Hold


Εσείς, θα το φορούσατε αυτό το look σε μία βραδινή έξοδο; Πείτε μου τη γνώμη σας!

Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα