Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Nails of the Week! (+mini review)

Γεια σας! Σήμερα θα σας παρουσιάσω (!) πως έφτιαξα τα νύχια μου για αυτήν την εβδομάδα και ποιο βερνίκι νυχιών χρησιμοποίησα. Ας ξεκινήσουμε!




Αν αναρωτιέστε πως δημιούργησα αυτό το νύχι, απλά τοποθέτησα πάνω από το βερνίκι μου αυτοκολλητάκια για τα νύχια, τα οποία τα πήρα επίσης από τα Jumbo!

Το χρώμα είναι το βερνίκι της Evelyn, ένα μπλε σκούρο, το οποίο πωλείται στα Jumbo μαζί με ένα άλλο πιο ανοιχτό μπλε χρώμα (βλ. φωτογραφία παρακάτω) και η τιμή και των δύο βερνικιών ήταν 2 ή 3 ευρώ, όχι παραπάνω. Εκπληκτική τιμή!

Χρειάστηκε δύο λεπτές στρώσεις και το χρώμα του στο νύχι είναι ακριβώς το χρώμα που υπάρχει στο μπουκαλάκι του. Επίσης, με μία καλή βάση και ένα καλό top coat, διαρκεί σε μένα τουλάχιστον 7 μέρες, χωρίς να ξεφτίσει καθόλου! Πραγματικά, τα έχω βάλει αυτά τα βερνίκια αρκετές φορές και είμαι εντυπωσιασμένη από τη διάρκειά τους!


 Φοράω το αριστερό βερνίκι της φωτογραφίας
Το πινελάκι του είναι λεπτό, αλλά προσωπικά με βόλεψε και μου έδωσε απόλυτο έλεγχο όσον αφορά το που θα τοποθετούσα το βερνίκι μου.


Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα αυτά τα βερνίκια νυχιών, είναι μία πολύ οικονομική λύση!

Εσείς, τα έχετε δοκιμάσει; Τί φοράτε τώρα στα νύχια σας;

Μέχρι το επόμενο ποστ, από μένα, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα