Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

DIY Ενυδατικό Lip Scrub (με υλικά από την κουζίνα σας!)

Γεια σας! Ελπίζω όλες να είστε καλά! Ο χειμώνας έχει φύγει για τα καλά, αλλά εμένα προσωπικά με άφησε με σούπερ ξηρά χείλη! Θα σας δείξω σήμερα πως με απλά υλικά, που ήδη είχα στην κουζίνα μου (άρα είναι και οικονομικό αυτό που θα φτιάξουμε!), με λίγη καλή ανάμειξη έφτιαξα ένα δικό μου lip scrub, δηλαδή απολεπιστικό χειλιών. Θα σας πω λοιπόν τι έκανα, με λίγα και απλά βήματα για να επαναφέρω τη ζωντάνια στα χείλη μου!

Θα χρειαστείτε:

- Ένα μικρό βαζάκι, πολύ καλά πλυμένο
- Μέλι
- Ζάχαρη
- Ελαιόλαδο (προαιρετικά)


Αρχικά, βάζουμε στο βαζάκι μας ίση ποσότητα ζάχαρης και μελιού (τόση ώστε να γεμίσει μέχρι ένα ικανοποιητικό σημείο το βαζάκι μας). Έπειτα, προσθέτουμε 1-2 σταγόνες ελαιόλαδο (ανάλογα με το πόση έξτρα ενυδάτωση χρειάζεστε). Ανακατεύουμε με μία οδοντογλυφίδα και το μείγμα μας είναι έτοιμο!

Τι κάνει το κάθε υλικό:

Μέλι: Συμβάλλει στη δημιουργία μίας πηχτής σύστασης και προσφέρει ενυδάτωση
Ζάχαρη: Οι κόκκοι της βοηθούν στην αποτελεσματική απολέπιση, κάνοντας τα ξηρά σημεία των χειλιών σας να εξαφανιστούν!
Ελαιόλαδο: Βοηθάει στο να μην είναι και τόσο πηχτό το μείγμα σας (φυσικά εάν σας αρέσει, αφήστε το έτσι) και προσθέτει αρκετή ενυδάτωση στα χείλια σας


Πως το χρησιμοποιώ:

Με μία μπατονέτα (αλλιώς, με απολύτως καθαρά χέρια) παίρνω μία μικρή ποσότητα και την τοποθετώ στα χείλη μου. Με μικρές, απαλές κινήσεις (είτε με το δάκτυλό μου, είτε με την μπατονέτα) κάνω απολέπιση σε όλα μου τα χείλη, για περίπου ένα λεπτό. Έπειτα, το αφήνω στα χείλη μου για 2-3 λεπτά (για να ενυδατωθούν με το μέλι και το ελαιόλαδο). Μετά το αφαιρώ με ένα χαρτομάντιλο ή καμιά φορά το τρώω!

Η περίοδος ζωής αυτού του μείγματος, απ' ό,τι έχω διαβάσει στο internet, είναι ένας μήνας, Οπότε, σκεφτείτε ότι πρώτον, καλό θα ήταν να γράψετε με ένα αυτοκολλητάκι πάνω στο βαζάκι την ημερομηνία λήξης του μείγματος και δεύτερον ότι για να το χρησιμοποιήσετε όλο (για ένα βαζάκι σαν και αυτό που σας δείχνω) καλό θα ήταν να κάνετε απολέπιση δύο φορές την εβδομάδα ή ακόμα και να το δανείσετε στο σύντροφό σας, στα παιδιά σας για να δουν όλοι τα υπέροχα αποτελέσματα αυτής της διαδικασίας! Θυμηθείτε φυσικά την τήρηση της υγιεινής!




Εσείς, θα το δοκιμάζατε; Εάν το φτιάξετε, πείτε μου τη γνώμη σας!

Από μένα, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα