Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Πράσινη σκια! Πως βάφτηκα σήμερα...

Γεια σας! Σήμερα θα σας δείξω πως έβαλα πράσινη σκιά στα μάτια μου (το οποίο είναι ένα χρώμα που οι περισσότερες φοβόμαστε να το βάλουμε!).



Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε!


Αρχικά, τοποθέτησα μια μπεζ σκιά σε όλο το κινητό βλέφαρο, καθώς επίσης και κάτω από το φρύδι. Έπειτα, επέλεξα μία πράσινη σκιά, όχι πολύ σκούρα, και την έβαλα στην κόγχη του ματιού. Ανακάτεψα πολύ καλά! Έβαλα ένα άσπρο μολύβι στην εσωτερική γραμμή του ματιού. Επίσης, άμα μπορείτε να το διακρίνετε, έβαλα μία σκούρα μωβ σκιά (με πολύ ελαφρύ χέρι) στο V, δηλαδή στην γωνία του ματιού. Ανακάτεψα καλά με την πράσινη σκιά, έβαλα δυο-τρεις στρώσεις μάσκαρα και ιδού το αποτέλεσμα!


Στο υπόλοιπο πρόσωπο αποφάσισα να κάνω μόνο κοψιματάκια με λίγο highlight πάνω από τα ζυγωματικά και για κραγιόν ένα ελαφρύ φούξια!

Ελπίζω να σας αρέσει, πρώτη φορά το έκανα και εγώ και εκτός ότι μου άρεσε, δέχτηκα και κοπλιμέντα, συγκεκριμένα για την πράσινη σκιά! Πιστεύω θα ταιριάζει πολύ σε πράσινα και μπλε μάτια, αλλά όποια έχει καστανά μάτι και θέλει να το επιχειρήσει, ας μου στείλει μια φωτογραφία ή το link του post της!


Εσείς, θα το επιχειρούσατε αυτό το look; Γράψτε μου την γνώμη σας! Από μένα, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα