Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

300 Youtube subscribers GIVEAWAY!

Γεια σας! Σας έχω σήμερα ένα giveaway, καθώς έχω 300 συνδρομητές στο κανάλι μου πλέον και σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να σας κάνω κάποια δωράκια! Στο παρακάτω βίντεο σας δείχνω τα πράγματα που θα παραλάβει η νικήτρια:



Οι "κανόνες" (δεν μου αρέσει και πολύ αυτή η λέξη, για αυτό και την βάζω σε εισαγωγικά!) είναι οι εξής:

- Πρέπει να είστε άνω των 18, διαφορετικά θα πρέπει να έχετε την άδεια των γονιών/κηδεμόνων σας
- Θα πρέπει να είστε συνδρομητές στο κανάλι μου στο Youtube
- Θα πρέπει να μου αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από το βίντεο στο Youtube (προσοχή!), λέγοντάς μου ότι θέλετε τα δωράκια

Η κλήρωση λήγει τη Δευτέρα 08/04/2013, στις 21:00 το βράδυ!

Καλή επιτυχία σε όλες! Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα