Οι ομορφιές μου!

Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

25 Questions TAG!

Γεια σας! Ελπίζω όλες να είστε καλά και να περάσατε υπέροχα το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας! Σήμερα, μέσα στον πνιγμό των μαθημάτων της σχολής μου, είπα να κάνω κάτι πιο διασκεδαστικό, ένα TAG! Το είδα στο blog της Ειρήνης και είπα να το κάνω και εγώ... Οπότε, ας ξεκινήσουμε!

1) Έχεις κατοικίδια;

Έχω ένα γερμανικό ποιμενικό, σχεδόν 3 ετών, το όνομά της είναι Leia (προφέρεται Λέια στα ελληνικά και είναι εμπνευσμένο από τα Star Wars!). Είναι το παιδί μου, την λατρεύω, αν και είναι 32 κιλά γομαράκι! Είναι πανέξυπνη (και όπως θα δείτε παρακάτω και πανέμορφη!) και πιστεύω ότι με καταλαβαίνει απόλυτα. Με περηφάνια μπορώ να πω ότι ενώ είμαι φοιτήτρια, την έχω μεγαλώσει με έξοδα δικά μου. Εξάλλου, το αξίζει!



2) Ονόμασε 3 πράγματα που βρίσκονται κοντά σου.

Κινητό (πάντα!), παγουρίνο με νερό (βρίσκομαι στη σχολή) και ποντίκι υπολογιστή.

3) Τι καιρό έχει τώρα;

Τώρα στα Χανιά, 16:20 το μεσημέρι, έχει λιακάδα και 23 βαθμούς Κελσίου! Η τέλεια ανοιξιάτικη μέρα!


4) Οδηγείς; Έχεις τρακάρει ποτέ;

Οδηγώ ένα υπέροχο μπλε Ματιζάκι της Chevrolet. Όταν ήμουν νέα οδηγός (τέλη 2009) πάτησα λάδια στο δρόμο (προφανώς δεν τα είδα) και τράκαρα το πίσω μέρος του αμαξιού μου σε μία μάντρα. Πριν από 2,5 χρόνια, ήταν νύχτα, έκανα αναστροφή και έπεσε πάνω μου ένα μηχανάκι, το οποίο δεν είχε φώτα και δεν με είδε! Το τελευταίο ατύχημα μου κόστισε 1.700 ευρώ και τα πλήρωσα όλα μόνη μου, η μητέρα μου δεν έμαθε ποτέ για το ατύχημα. Στερήθηκα το αμαξάκι μου 4 μήνες! Και στα δύο ατυχήματα, όπως καταλάβατε, ήμουν αρκετά άτυχη, καθώς δεν έφταιγα εγώ, αλλά και πάρα πολύ τυχερή γιατί δεν έπαθα τίποτα! Πλέον, οδηγώ συνολικά 4 χρόνια και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά προσεκτική στο δρόμο, όχι μόνο για τις απροσεξίες τις δικές μου, αλλά και για τις απροσεξίες των άλλων!




5) Τι ώρα ξύπνησες σήμερα το πρωί;

Ξύπνησα 8:40, καθώς είχα μάθημα στις 9:15, κλαψ...

6) Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες μπάνιο;

Χθες το απόγευμα.

7) Ποια ήταν η τελευταία ταινία που είδες;

Χμ, δεν θυμάμαι! Βλέπουμε πολλές ταινίες με το αγόρι μου και είναι δύσκολο να θυμηθώ την τελευταία!

8) Τι γράφει το τελευταίο μήνυμα στο κινητό σου;

"Αύριο 9 στο εργαστήριο Εργονομίας", από τον συμφοιτητή μου τον Αλέξανδρο (λυτό και περιεκτικό).

9) Ποιος είναι ο ήχος κλήσης του κινητού σου;

Το "Hush" των Deep Purple. Διαχρονικό κομμάτι!

10) Έχεις πάει ποτέ σε άλλη χώρα;

Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία και Ελβετία! Και το Πάσχα θα ξαναπάω στην Αγγλία, να επισκεφτώ την αδερφή μου!

11) Σου αρέσει το σούσι;

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά θα ήθελα!

12) Από πού αγοράζεις τρόφιμα;

Τρώω στη λέσχη της σχολής μου (δικαιούμαι δωρεάν σίτιση), οπότε δεν πολυαγοράζω τρόφιμα, κυρίως καφέ. Αλλά όταν παίρνω τρόφιμα, πηγαίνω σε κάποιο σούπερ μάρκετ (κυρίως στο Lidl).

13) Έχεις πάρει ποτέ φάρμακα, για να κοιμηθείς νωρίτερα;

Για να κοιμηθώ νωρίτερα όχι, για να κοιμηθώ γενικότερα ναι! Παλαιότερα (τώρα μου έχει περάσει ευτυχώς!) είχα σοβαρές αϋπνίες και πήρα φυτικά χάπια Βαλεριάνα, τα οποία δεν με βοήθησαν στο ελάχιστο και με τα χρόνια το πρόβλημα έφυγε από μόνο του.

14) Πόσα αδέρφια έχεις;

Έχω μία αδερφή, την Κατερίνα, 15 χρόνια μεγαλύτερή μου (είναι 37 χρονών), η οποία έχει και ένα παιδάκι 5 χρονών, την αγαπημένη μου Αναστασία.

15) Έχεις σταθερό υπολογιστή ή laptop;

Laptop! Πρέπει να το κουβαλάω πέρα δώθε! Αλλά έχω πάρει ένα με μία μεγάλη οθόνη (17,3'') για να απολαμβάνω τα βιντεάκια που βλέπω στο youtube!

16) Πόσων χρονών γίνεσαι στα επόμενα γενέθλιά σου;

22!

17) Φοράς γυαλιά ή φακούς επαφής;

Φοράω γυαλιά μυωπίας, αλλά μόνο για μακρινές αποστάσεις (οδήγηση, πίνακας στη σχολή) και όταν είμαι στον υπολογιστή, βλέπω τηλεόραση, πάω σινεμά, γενικότερα, για ό,τι βρίσκεται μακριά μου και θέλω να το δω ή για οτιδήποτε έχει οθόνη!

18) Βάφεις τα μαλλιά σου;

Όχι και ούτε θέλω να τα βάψω, γιατί δεν θέλω να τα ταλαιπωρήσω!

19) Σχεδιάζεις να κάνεις κάτι σήμερα;

Σχεδιάζω να πάω στο επόμενό μου μάθημα (το οποίο είναι 6 με 8 το βράδυ!) και όταν γυρίσω σπίτι να κάνω μία μάσκα προσώπου, για να χαλαρώσω μετά από μία κουραστική μέρα!

20) Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκλαψες;

Χθες, όταν είδα με το αγόρι μου μία συγκινητική σκηνή από την σειρά που παρακολουθούμε αυτήν την περίοδο. Είμαι πολύ συμπονετική, τι να πω;!

21) Ποια είναι η αγαπημένη σου γεύση πίτσας;

Πολλά τυριά, ζαμπόν, μπέικον και μπόλικο πιπέρι (εξαιρετικά διαιτητική όπως βλέπετε, χαχαχα!)

22) Προτιμάς hamburger ή cheeseburger;

Cheeseburger! Μα σε ποιόν δεν αρέσει το τυρί;!

23) Έμεινες ποτέ ξύπνια όλη τη νύχτα;

Φυσικά! Και την επόμενη μέρα, πήγα και πέρασα ένα μάθημα της εξεταστικής μου! Α, και το καλοκαίρι μετά τις Πανελλήνιες, σχεδόν κάθε βράδυ, λόγω ολονύχτιων βολτών με τους φίλους μου!

24) Τι χρώμα έχουν τα μάτια σου;

Γαλαζοπράσινα. Γαλάζια σκούρα όταν δεν έχει πολύ φως και στον ήλιο πράσινα.

25) Μπορείς να ξεχωρίσεις την pepsi από την cola;

Πίνω πολύ σπάνια coka cola light. Pepsi έχω πιει ελάχιστες φορές στη ζωή μου, και όσες δοκιμές και αν έκανα, δεν μου άρεσε καθόλου! Οπότε θα μπορούσα να πω πως ναι, μπορώ να ξεχωρίσω την διαφορά!


Λοιπόν, αυτό ήταν το tag των 25 ερωτήσεων, ελπίζω να μην σας κούρασα. Φυσικά, όποια θέλει μπορεί να κάνει το tag, θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σας! Μην ξεχάσετε, αν το κάνετε, να μου αφήσετε από κάτω το link! Από μένα, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα