Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Σπυράκια! Κρέμες τοπικής αντιμετώπισης (spot treatments)

Γεια σας! Ελπίζω όλοι να είστε καλά! Τις τελευταίες μέρες έχω βγάλει δυστυχώς αρκετά σπυράκια στο πρόσωπό μου (εκτός από την ορμονική ακμή που είχα ήδη). Οπότε και δοκίμασα κάποιες τοπικές θεραπείες που είχα, και είπα να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου! Ας ξεκινήσουμε!



1) Clean & Clear Advantage Spot Treatment gel, fast action

Ισχυρίζεται ότι έχει άμεση δράση, μειώνει τα σπυράκια σε 4 ώρες και βοηθά να κρατηθούν αυτά μακριά (με καθημερινή χρήση, όπως ας πούμε εάν το αναμειγνύατε με την κρέμα ημέρας σας).


Η σύστασή του είναι διάφανη και πηχτή στην αρχή, αλλά αφού το βάλετε στο πρόσωπό σας δεν θα φαίνεται και τόσο πολύ ότι το φοράτε και θα απορροφηθεί.


Μου το έφερε η μαμά μου από την Αγγλία, αλλά όπως θα δείτε και σε αυτό το link, η τιμή του είναι προσιτή. Επίσης, η ποσότητά του κυμαίνεται στα 15 ml.

Το προϊόν αυτό μου αρέσει ιδιαίτερα, καθώς όταν το βάζω πάνω στα σπυράκια μου, τα ξηραίνει και βοηθάει στην γρηγορότερη διαδικασία του κύκλου τους. Ειδικά άμα το βάλω στο σημείο όπου παρατηρήσω ότι θα βγει σπυράκι, είναι θα μπορούσα να πω κατάλληλο για αυτή η δουλειά. Μπορεί να φορεθεί και πριν και μετά το μακιγιάζ, αλλά θα πρότεινα να το φορέσετε μόνο πάνω από την ενυδατική σας, και για καλύτερα αποτελέσματα να το αφήσετε να κάνει τη δουλειά του κατά τη διάρκεια της νύχτας.


2) Specifics Skin Perfection, Tea Tree Oil Spot Stick


Η αρχική μου εντύπωση ήταν η ευχάριστη μυρωδιά αυτού του προϊόντος! Είναι με έλαιο τεϊόδεντρου (έχει αντιβακτηριδιακές δράσεις) και το απλώνεται στην περιοχή με ένα μικρό απλικατέρ. Κοστίζει 6 ευρώ στα Hondos Center και η ποσότητά του είναι 6 ml (μόνο).

Είναι πολύ καλό προϊόν για δέρματα όχι και τόσο προβληματικά, όπως το δικό μου. Όποτε το έχω δοκιμάσει, έχω προσέξει ότι στην περιοχή εκείνη αργεί πάρα πολύ να ξαναεμφανιστεί σπυράκι, και αυτό είναι πολύ θετικό. Δεν τα εξουδετερώνει στο πι και φι τα σπυράκια, ούτε τα ξηραίνει. Βοηθά στο να φύγουν πιο γρήγορα, αλλά όχι και τρομερά αποτελέσματα. Να προσθέσω ότι θεωρώ την τιμή του υπερβολικά υψηλή, για την ποσότητά του.


Διαβάστε περισσότερα για το έλαιο τεϊόδεντρου εδώ!


3) Oriflame, Pure skin/Hide & treat


Ισχυρίζεται ότι στοχεύει στα σπυράκια (άμα το απλώσετε σε μία σχετικά μεγάλη περιοχή δηλαδή θα επικεντρωθεί στο να αντιμετωπίσει το σπυράκι) και ότι έχει άμεσα αποτελέσματα.

Επειδή είναι κυρίως concealer, η σύστασή του είναι όπως των άλλων concealers, με μέτρια κάλυψη όσων αφορά το κομμάτι του μακιγιάζ. Βγαίνει μόνο σε μία απόχρωση και το αρνητικό με αυτό είναι φυσικά ότι δεν ταιριάζει σε όλες!


Η τιμή του είναι στα 5,50 ευρώ και η ποσότητά του στα 15 ml.


Άμα είστε τυχερές και σας κάνει η απόχρωση (προσωπικά το φοράω σε συνδυασμό με ένα άλλο, πιο ανοιχτό concealer για καλύτερο αποτέλεσμα χρώματος), θα το συνιστούσα για καθημερινή χρήση, καθώς το σαλικυλικό οξύ που περιέχει είναι συστατικό που συνιστάται για αντιμετώπιση ακμής. Είναι ένα προϊόν κατάλληλο να το φοράτε όλη μέρα πάνω από το μακιγιάζ όχι μόνο για κάλυψη, αλλά και για αντιμετώπιση της ακμής. Τα σπυράκια δεν τα εξαφανίζει καθόλου γρήγορα δυστυχώς, θέλει καθημερινή χρήση. Θα το πρότεινα σε κοπέλες με αρκετά ελαφριά ακμή.

4) Oriflame Pure Nature Organic Tea Tree & Rosemary Purifying Blemish Solver

Ισχυρίζεται ότι μαραίνει τα σπυράκια. Περιλαμβάνει έλαιο τεϊόδεντρου και δεντρολίβανου και για να το χρησιμοποιήσετε προτείνω πρώτα να το πιέσετε σε καθαρά χέρια και μετά αφού έχει βγει το προϊόν να το βάλετε στο σπυράκι. Φοριέται και κάτω από το μακιγιάζ χωρίς κανένα πρόβλημα. Η τιμή του είναι 11,95 ευρώ και η ποσότητά του 14 ml. Μπορείτε όμως να το βρίσκετε κατά περιόδους σε προσφορά στην Oriflame.


Προσωπικά, το θεωρώ λίγο κουραστικό ως προς τη χρήση του, αλλά κάνει αρκετά καλή δουλειά, τα σπυράκια αφού το είχα βάλει (κατά προτίμηση βράδυ, για να δω καλύτερα αποτελέσματα) έφυγαν σε 2-3 μέρες, τουλάχιστον το πολύ πρήξιμο και η κοκκινίλα. Το προτείνω σε κοπέλες με μέτρια ακμή.

5) Κρέμα Epiduo (φαρμακείο)


Την συγκεκριμένη μου την πρότεινε δερματολόγος, για την δική μου περίπτωση ακμής, που είναι κυρίως ορμονική και έντονη.


Περιέχει benzoyl peroxide που είναι, μαζί με το σαλικυλικό οξύ, από τα καλύτερα συστατικά για την καταπολέμηση της ακμής. Η σύστασή του είναι σαν κρέμα, όταν το βάζετε στο πρόσωπο απορροφάται μεν, αλλά φαίνεται ότι το φοράτε, καθώς παραμένει άσπρο. 


Η τιμή του είναι στα 20 ευρώ (άουτς!) και η ποσότητά του στα 30 gr. Μπορώ να πω ότι μου έχειι κρατήσει πάνω από 4 μήνες, με χρήση περίπου 2-3 φορές την εβδομάδα σε αρκετά σπυράκια.


Έχω διαβάσει ότι εάν το δέρμα σας δεν αντιδρά με το σαλικυλικό οξύ, είναι πολύ πιθανό να δράσει το benzoyl peroxide. Προσωπικά, τα ξηραίνει σχεδόν επιτόπου τα σπυράκια μου. Το βάζω το βράδυ και το επόμενο πρωί χρειάζομαι μία πολύ ελαφριά απολέπιση και μία σούπερ ενυδατική κρέμα (το δέρμα μου είναι κανονικό προς ξηρό). Κάνει αρκετά καλή δουλειά, θα το έδινα στον οποιοδήποτε με ακμή να το δοκιμάσει. Τα σπυράκια φεύγουν σε 1-2 μέρες, αλλά αφήνει το δέρμα σας αρκετά ξηρό και λίγο κόκκινο, οπότε θέλει προσοχή στην χρήση του. Για πρόληψη, θα μπορούσατε να αναμίξετε ελάχιστο στην ενυδατική σας (κατά προτίμηση της νύχτας). 


Λοιπόν, αυτές ήταν οι απόψεις μου για αυτά τα προϊόντα, θα πρέπει να τονίσω όμως πως ό,τι δεν λειτούργησε και τόσο καλά σε εμένα, μπορεί να κάνει θαύματα σε κάποιον άλλο, όπως και το αντίστροφο. Το δέρμα του καθενός είναι διαφορετικό. Φυσικά, καλό θα ήταν να ρωτήσετε και την άποψη του δερματολόγου σας.


Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο προϊόν τοπικά κατά της ακμής; Πόσο ευχαριστημένος/η μείνατε;


Αυτό το ποστ έχει ξεπεράσει τις 11.000 προβολές! Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τη στήριξή σας! <3

Κωνσταντίνα


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε και στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς και όχι μόνο!

✰ Facebook          ✰ YouTube
✰ Vlog κανάλι      ✰ Google+
✰ Bloglovin'         ✰ Twitter