Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Μπούκλες! Πως περιποιούμαι τα μαλλιά μου...

Γεια σας! Ελπίζω όλες να είστε καλά! Στο σημερινό βιντεάκι μιλάω για τα μαλλιά μου. Ελπίζω να σας αρέσει, γράψτε μου στα σχόλια τη γνώμη σας! Επίσης, ό,τι προτάσεις έχετε για βίντεο, είναι φυσικά ευπρόσδεκτες, καθώς και το συγκεκριμένο ήταν requested.


Τα προϊόντα που αναφέρω είναι:
- Σαμπουάν Cien, με εκχυλίσματα από βότανα και αλόη βέρα, για λεπτά μαλλιά που λαδώνουν γρήγορα, 500 ml (Lidl)
- Cien, Provitamin κρέμα μαλλιών, Repair & Care, για ταλαιπωρημένα μαλλιά, 300 ml (Lidl)
- Color Instinct, Μάσκα για Βαμμένα Μαλλιά, με φυσικό λάδι αμυγδάλου και πρωτεΐνες σιταριού, 500 ml (Jumbo)
-  Beauty Girl, Σπρέι για Απαλά και Ευκολοχτένιστα Μαλλιά, 200 ml (Jumbo)
- Χτένα Les Cosmetics, Carrefour
- Χτένα μικρή (Jumbo)
- Cien, Styling Mousse, Style Performance, Extra Firm Hold, 250 ml (Lidl)
- Sunsilk Leave In Treatment, Πρόγραμμα Αναδόμησης, ξηρά, ταλαιπωρημένα Μαλλιά, 200 ml
- L'Oreal, Studio Silk&Gloss, Hot Liss Straightening Spray
- Oriflame, HairX Frizz Free, leave-in cream for FRIZZY and REBELLIOUS hair
- Cien hairspray, 24h ultra strong hold, nourishing vitamin formula (Lidl)
- Cien hairspray, Colour & Shine, with uv filter, strong hold (Lidl)
- Color Instinct Liquid Conditioner, 250 ml (Jumbo)
- Syoss Dry Shampoo

Ελπίζω να σας άρεσε το βίντεο, θα τα πούμε στο επόμενο post!

YΣ: Ό,τι ιδέες και προτάσεις έχετε για μελλοντικά posts, μπορείτε να μου τις γράψετε στα σχόλια! Φιλιά πολλά!