Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

Beauty Tag!

Γεια σας! Με μεγάλη μου χαρά ανακοινώνω ότι με έκανε tag η γλυκύτατη Φωτεινή (το πρώτο μου tag!). Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά;

Πραγματική ομορφιά θεωρώ το χαμόγελο ενός ανθρώπου.
Πιστεύω πως εάν όλοι μας χαμογελούσαμε λίγο περισσότερο, ο κόσμος μας θα ήταν ένα πολύ καλύτερο μέρος!


2) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσον αφορά τα κραγιόν;

Θα πω την Seventeen. Ποτέ δεν με έχει απογοητεύσει η διάρκεια, το χρώμα και γενικότερα η απόδοση των κραγιόν της!

3) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες;

Για foundation θα πρέπει να πω τη Radiant και για πούδρα την Maybelline.

4) Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ;

Πρώτα ξεβάφομαι με ένα μωρομάντηλο και μετά χρησιμοποιώ σε ένα βαμβάκι γαλάκτωμα καθαρισμού. Αν χρειαστεί, χρησιμοποιώ σε ένα άλλο βαμβάκι υγρό για αδιάβροχη μάσκαρα. Ολοκληρώνω με ένα καλό καθαριστικό προσώπου.

5) Τι υπάρχει στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν; Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε;

Υπάρχει μία πούδρα, ένα lip balm, κραγιόν και lip-gloss. Δεν αποχωρίζομαι σίγουρα ένα nude ροζ κραγιόν, γιατί πιστεύω πως λίγο-πολύ πηγαίνει με όλα τα looks.

Εδώ είναι και το σχετικό βίντεο, εάν σας ενδιαφέρει!

6) Είναι μεσάνυχτα, είστε κουρασμένες και ξενυχτισμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας;

Μπορώ να πω ότι είμαι πολύ πιστή στην διαδικασία ντεμακιγιάζ μου. Ακόμα και κουρασμένη να είμαι, εφαρμόζω μηχανικά τα βήματα του ντεμακιγιάζ μου. Ίσως και να φοβάμαι για την ακμή και για τις ρυτίδες, για αυτό και να ξεβάφομαι πάντα (ασχέτως με την κούρασή μου) με τον ίδιο τρόπο.

7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών;

Είμαι λάτρης των σκούρων νυχιών, όλο το χρόνο, οπότε θα πω το 223 της ArtDeco. Είναι ένα καταπληκτικό μαύρο χρώμα!

8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας; Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο;

Τα μάτια μου. Μου αρέσει πολύ να πειραματίζομαι και με τις σκιές, οπότε είναι σίγουρα τα μάτια μου!

9) Συμπληρώστε τη φράση: Μακιγιάζ για εμένα σημαίνει...

προσωπική έκφραση, στυλ και διάθεση!

10) Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια... Ομορφιά ή ανασφάλεια;

Ο καθένας έχει την δική του αίσθηση καλαισθησίας. Επίσης, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει ένα συγκεκριμένο κομμάτι του εαυτού τους και άμα το αλλάξουν να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με τον εαυτό τους! Εάν δω μία κοπέλα να έχει ψεύτικα μαλλιά, νύχια, μάτια, το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξω θα είναι άμα αγαπά τον εαυτό της με αυτόν τον τρόπο. Και άμα ισχύει όντως αυτή η περίπτωση, τότε δεν έχω παρά μόνο να χαρώ για εκείνη! Η ομορφιά είναι υποκειμενική, όλοι την έχουμε και υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να την αναδείξεις!

Κάνω tag όποια δει αυτό το post! Άμα το κάνετε, γράψτε μου από κάτω στα σχόλια το link, θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σας σε αυτές τις ερωτήσεις! Φιλιά!